Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Evelina Rönnberg - 4 juli 2008 22:33

När jag kom hem från stan efter att ha suttit med en föreläsning och läst lite i en av böckerna till kursen i M´s mammas lägenhet, och mest känt lite smått panik över att sitta i en varm och instängd lägenhet mitt inne i stan....så åkte jag ut och la mej en stund på gräsmattan på en filt. Hade boken med mej men somnade snart och vaknade efter kanske 20 min med ett helt annat lugn, harmoni, energi inombords. Det är så här man ska bo.

Av Evelina Rönnberg - 4 juli 2008 22:28

Jag & Tjaldur gick på promenix ikväll. Helt ny väg för Tjaldurs del, och han tyckte det var otroligt spännande med gårdar, hästar, kor och annat oknytt. Har en mycket skön känsla i kroppen nu. Otroligt vackert ute i skogen och GOTT luktar det också, på riktigt alltså.

Jag älskar solen helt enkelt!

Och Tjaldur är en särdeles speciell och härlig liten häst.

Av Evelina Rönnberg - 4 juli 2008 19:43

Jag är lite småstolt ändå. Fick reda på häromdagen att min lille plutt, som jag "var med" och producerade och ägde fram till 1,5 års ålder, Rigofux, har kvalat. Han är bara 3 och ser så här ståtlig ut! Det känns jättebra att det verkar gå bra för dem.

Ovido - Quiz & Flashcards