Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

WIHA!!!!

Av Evelina Rönnberg - 27 augusti 2008 14:08

Lycka på alla cylindrar.

Jag blir KVAR.

Morsan ringde tidigare...och berättade att de beslutat att inte sälja det här stället. Jag kan bo kvar till alla fasta kostnader, alltså el, sophämtning och sånt.

FATTAR NI???


Jag har nog inte förstått hur hårt det tagit på mej att behöva flytta...förrän nu. För helt plötsligt släppte en massa spärrar och jag har gråtit av lycka, hoppat runt och bara känt mej alldeles lättad, glad, lycklig.


Det är ju här jag vill bo.


Och jag som ägnat senaste dagarna åt att flyttpacka....:-D


Men nu börjar planer smidas på sånt som måste göras inomhus, bland annat vill jag tapetsera sovrummet här nere. Men också utomhus, en hage ska byggas!


GLAD lycklig alldeles rusig och skakig.

 
 
karin

karin

28 augusti 2008 09:25

Åh vad kul och härligt att det har löst sig för dig! =D

http://www.fossig.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Rönnberg - 24 september 2008 10:30

Nu flyttar bloggen, för att jag ska få tillgång till mer plats för bilder, till; http://ceridwen2.bloggagratis.se/   Tids nog ska bloggen upp på min egna hemsida, men det kommer nog dröja lite till.... ...

Av Evelina Rönnberg - 24 september 2008 09:06

Jag vaknar ofta med en låt "på hjärnan". Tycker det är lite konstigt, hur jag kan vakna nynnandes på en låt. Varför? Och varför just den låten? Imorse var det http://www.youtube.com/watch?v=tnju3KTRh5A 18 Karat gold med Johnossi. Nu ska jag sätta mej...

Av Evelina Rönnberg - 23 september 2008 23:41

And if I’d fall, would you pick me up?If I fall, will you pick me up?   http://www.youtube.com/watch?v=3r5lnQYwdbE&feature=related ...

Av Evelina Rönnberg - 23 september 2008 22:52

De senaste dagarna har som varit hämtade från en annan plats. Det är nästan lite overkligt, som om man inbillar sej, drömmer. Värme och sol i mängder. Känns som juli typ, minst. Men kallt och stjärnklart om nätterna. Det är antagligen som jag misstar...

Av Evelina Rönnberg - 16 september 2008 12:01

Shit alltså, det händer mycket på träden för varje dag nu. Det är så vackert så det gör nästan ont i ögonen. Och lite vemodigt också, för man vet ju vad som väntar, mörker och ännu mera mörker. Jag hoppas på en tidig vinter i år i alla fall, snön gör...

Ovido - Quiz & Flashcards