Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Evelina Rönnberg - 1 augusti 2008 14:48

Karin du frågade om flytten, jag har helt glömt av att svara.

Jo jag måste flytta. Är ju slut mellan mej och Gustav och jag kan inte bo kvar här i Fällforsån ensam. Har inte ekonomi och praktiskt kunnande nog för det liksom. Så föräldrarna ska sälja det här stället.


Var vi ska ta vägen har jag ingen aning om just nu! Det finns ett ställe i en grannby "hemma" (i min hemby, där mina föräldrar bor) som dom ska lägga bud på, och där SKULLE jag kunna bo med mina hästar...det är lite gammalt och skruttigt och behöver ne del renovering, och vad gäller hästarna blir det nog lite primitivt (men inte så mycket värre än här :D ).

Om det inte blir att jag (och djuren) flyttar dit så måste jag hitta stallplats runt Umeå för TJaldur och Lejonhjärta, och så boende åt mej själv också. Gah, SVÅRT att förlika mej med den tanken, hästarna måste ju få det bra ändå....

Ovido - Quiz & Flashcards