Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Evelina Rönnberg - 28 augusti 2008 12:28

Slängde ju in skurborsten i tvättmaskinen. Tjopytt, den var rätt förstörd nu. Suck. Det stod att man kunde tvätta dom i 60 grader... Jaja, får bli ett inköp idag då!

Av Evelina Rönnberg - 28 augusti 2008 03:17

I ordning....jag har världens kaos här på min lilla oas i världen.

Ingenting är riktigt som det ska och jag lever i princip i misär.

Ska försöka avhjälpa detta med början imorgon, då ska här städas och donas.... och jag börjar ikväll med att slänga in skurborsten i tvätten!


Kanske ska föreviga misären? Nä, det är så illa att jag inte vågar....

Eller jo för fan! Bilder kommer under morgondagen, I promise!


Haft två kvällar i rad med nära vänner och jag är tacksam över allt babbel om allt mellan himmel och jord, ni anar inte hur värt detta varit för mej just nu och hur mycket jag älskar er! Jag vet att jag är dålig på att uttrycka det för mina vänner, men så är det i alla fall, uppskattningen är stor.

Allt babbel har gett perspektiv och även inspiration. Inspirationen som är så dödsviktig för att rå till stånd förändringar i sitt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards