Alla inlägg den 13 september 2008

Av Evelina Rönnberg - 13 september 2008 17:49

Det blir vedstaplingsfest FREDAGEN den 19:e istället! Alla ni som går på Folkhög slutar ju kl 12. Själv är jag "helledig" den dagen, med hemstudier, så det går ju bra också. För er som vill sova över går det bra, men säg till, för då måste jag kicka igång värmen i andra rum och kanske också städa lite (?? ;-) ).

Av Evelina Rönnberg - 13 september 2008 13:51

LÖRDAGEN den 27:e september så blir det kombinerad ut & inflyttnings OCH vedstaplingsfest i Fällforsån.

Alla tar med sej oömma kläder och rejäla handskar, och dryck......och kommer hit mellan kl 12-15. Så sätter vi igång och staplar ved i min panncentral. Vi poppar loss med stereon på högsta volym och valfri dryck och staplar vedträn, och framförallt har kul ;-).


Så bjuder jag på hemmagjord pizza efteråt och vi kan fortsätta festa och umgås och ha kul, efter kroppsarbetet. Jobbet kan ta allt emellan 2 till 8 timmar beroende på hur mycket vi babblar och dricker istället för att stapla...;-) Men är inte särskilt tungt, bara lite monotont och supertråkigt om man är ensam, riktigt roligt om man är flera.


VÄLKOMMEN!

I princip alla som läser är välkomna ;-) men hör gärna av er så jag vet hur mycket pizza jag måste planera för.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards