Alla inlägg den 10 september 2008

Av Evelina Rönnberg - 10 september 2008 10:20

Jag har ju stökat på en massa här hemma i flera veckor. Det har inte varit så synliga och tydliga förändringar, men för mej har det betytt massor. Äntligen börjar jag känna att det här är mitt hem, där min själ, mitt sinne, min kropp kan känna sej trygg och hemma. Sakta men säkert.... Nu börjar fantasin kunna flöda för hur jag vill göra de stora förändringarna, tapeter, målning, och sånt...

Av Evelina Rönnberg - 10 september 2008 10:08

Min blogg är full med bilder.

Iofs gör det inget för jag kan ändå inte utan att krascha tålamodet, ladda över bilder från minneskortet till datorn, för det går otroligt segt.

Inte bra!

Kanske borde försöka kicka igång min egen hemsida nu då, så får jag ju obegränsat med plats?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards