Alla inlägg den 1 december 2007

Av Evelina Rönnberg - 1 december 2007 01:54

Jag & Gustav var extramatte & husse åt två yrväder i helgen. Morsfarsen skulle iväg och provdricka whiskey i Mackmyra och behövde därför ha någon som kunde vakta Milton och Pirre.


De drar liksom itne som virvelvindar med fart, fläkt, stort behov av någon sorts stimulans - både hjärngympa och fysisk rörelse, massa bus och glädje.


Men när de åkte tillbaka med mor på måndagmorgon så pustade vi liksom ut här. Tänk vad lyckligt lottade vi är som har Minna. Hon är liksom så lagom på alla sätt och vis. Visst är det fart även på henne, men vid rätt tillfällen - det är liksom MIN rytm som dikterar hennes bus....inte tvärtom :D


Lördagen ägnades åt julpyntshoppande och så lite julpyntande här hemma. Det blev så jädra fint och jag längtar tills vi fått in våran första egna gran, och jag får pynta den med...svart och silver är temat. Jag njuter av att känna den där inre glöden, kreativiteten. Den har liksom slumrat ett tag nu. Alldeles för långt tag.



Ovido - Quiz & Flashcards